نمایش نوار ابزار

وبسایت دوزبانه کنفرانس مدیریت استراتژیک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

باتوجه به این که امسال کنفرانس مدیریت استراتژیک به صورت بین المللی برگزار می گردد، وبسایت امسال به صورت دوزبانه طراحی شد. از طریق لینک های ذیل می توانید به وبسایت کنفرانس (فارسی و انگلیسی) دسترسی پیدا کنید:

وبسایت فارسی کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

وبسایت انگلیسی کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

طراحی و راه اندازی وبسایت انگلیسی کار دشواری بود که با هدایت دبیر علمی و همت اعضای تیم اجرایی میسر شد.

کنفرانس های بین المللی در ایران

تا جایی که می دانم کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک جزء معدود کنفرانس های مدیریت در ایران است که فراخوان مقاله به زبان انگلیسی دارد و سازوکار مشخصی برای حضور علاقمندان سایر کشورهای جهان جهت حضور در کنفرانس فراهم کرده است.

برگزاری کنفرانس های بین المللی در ایران کار پرچالشی است. پیوندهای کشور ما با سایر کشورهای جهان محدود است و حضور ایران در عرصه بین الملل با محدودیت های زیادی روبرو است. بنابراین برگزارکنندگان رخدادهای گوناگون در کشورمان چندان علاقه ندارند آن ها را به صورت بین المللی برگزار نمایند.

البته بسیار می شنویم که فلان کنفرانس بین المللی در فلان تاریخ برگزار خواهد شد اما وقتی جزئیات را بررسی می کنیم می بینیم بسیاری از این رخدادهایی که عنوان بین المللی را یدک می کشند درحقیقت بومی و در محدوده مرزهای ملی هستند یا تنها مظاهر محدودی از بین المللی بودن را با خود به همراه دارند.

به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس امسال (۱۳۹۵)، از همه علاقمندان به حوزه مدیریت استراتژیک که دل در گروی اعتلای روزافزون این دانش در کشور عزیزمان را دارند دعوت می کنم تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنند تا امکان بهره گیری از اندیشه های گوناگون برای بهبود کنفرانس فراهم شود. امید است بتوانیم کنفرانسی با کیفیت بالا و استانداردهای عالی را برنامه ریزی و برگزار نماییم.

با سپاس

دکتر نادر سیدکلالی

دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

(پیش از این در مطلب چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (۱۳۹۵)، محورها و ارکان کنفرانس معرفی شده بود).

دیدگاه ها