نمایش نوار ابزار

برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

چهارمین کنفرانس

چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک هم با موفقیت برگزار شد. من به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس امسال همه تلاش خود را کردم تا سطح این کنفرانس دوست داشتنی ارتقا پیدا کند. امسال تغییرات زیادی در این کنفرانس رخ داد.

تغییرات امسال

تا پیش از این کنفرانس به صورت ملی برگزار می شد ولی امسال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار شد. میهمان ها، سخنرانان و ارائه دهندگان مقاله تنها از کشور ایران نبودند بلکه توانستیم از سایر کشورهای دور و نزدیک مانند هنگ کنگ، پاکستان، افغانستان، عراق، ترکیه، هلند، اسپانیا، آلمان، کانادا و آمریکا نیز جلب مشارکت کنیم.

این کنفرانس به صورت دوزبانه برگزار گردید. همان طور که پیش از این هم اشاره کردم در قدم اول سایت کنفرانس به صورت دوزبانه طراحی شد. پذیرش مقالات هم در دو بخش فارسی و لاتین صورت گرفت. امسال بیش از ۳۰۰ مقاله فارسی و حدود ۱۵ مقاله لاتین دریافت کردیم که نزدیک به ۱۰ درصد از آن ها مورد پذیرش قرار گرفتند. زبان کنفرانس هم به دو زبان انگلیسی و فارسی بود. سخنرانی های انگلیسی به طور همزمان به زبان فارسی و سخنرانی های فارسی به طور همزمان به زبان انگلیسی ترجمه می شد.

در این کنفرانس بیش از ۱۴ سخنرانی، ۴ پنل تخصصی در صنایع گوناگون و ۴ کارگاه آموزشی تخصصی برگزار شد که در مقایسه با سال های پیش کنفرانس رکوردی جدید محسوب می شد.

افراد

امسال افرادی همچون وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نیز میهمان کنفرانس ما بودند. سخنرانان خارجی امسال شامل Stephen Haid و David Whitefood (از مشاوران مدیریت فعال)، پروفسور فرخ صفوی (از دانشگاه واشنگتن غربی) و پروفسور جعفر جعفری (از دانشگاه ویسکانسین) بودند. پروفسور سو نیز از دانشکده بازرگانی دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ نیز از جمله ارائه دهندگان مقاله در کنفرانس بود.

در میان این سخنرانان پروفسور جعفری که یکی از شاخص ترین محققان حوزه گردشگری در جهان است در دو بخش سخنرانی و پنل در کنفرانس ایفای نقش کرد. من نیز در این کنفرانس کارگاه سنجش تفکر استراتژیک را برگزار کردم که با استقبال زیاد شرکت کنندگان روبرو شد.

بازخورها و آینده

بازخورهایی که به طور مستقیم از شرکت کنندگان گرفتم بسیار مثبت و خوشحال کننده بود. آن ها کنفرانس امسال را خوب و روبه تعالی ارزیابی کردند. امیدوارم این مسیر در سال آینده هم ادامه پیدا کند.

photo_2016-12-10_18-25-00

دیدگاه ها