نمایش نوار ابزار

کارگاه آموزشی ساختار سازمانی برای مدیران نفت کشور

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]

کارگاه ساختار سازمانی:

کارگاه آموزشی ساختار سازمانی با تدریس من برای مدیران شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد. دوره خوبی بود و مشارکت خوبی از سمت شرکت کنندگان در دوره صورت پذیرفت. امید است تا مدیران نفتی کشور با بهره گیری از آموزه های علم مدیریت بتوانند از منبع خداداد
نفت بهره بهتر و شایسته تری بگیرند و به رشد و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان ایران بیش از پیش یاری رسانند.

موضوعات مورد بحث:

در این کارگاه، اصول و مبانی سازماندهی مورد بحث قرار گرفت و ویژگی های ساختارهای سازمانی گوناگون در مقایسه با یکدیگر تشریح شد.

طراحی ساختار سازمانی موضوع دیگری بود که در این دوره مورد توجه قرار گرفت. پرسش این است که سازمان ها چگونه می توانند با طراحی درست ساختارهایشان عملکرد خود را تقویت کنند و آیا به طور کلی توجه به موضوع ساختار سازمانی ضرورت دارد؟ این ضرورت چقدر است؟ چطور می توان نتایج بهتری از بازطراحی ساختار سازمانی گرفت؟

اصول تهیه و تنظیم چارت کلان و تفصیلی موضوع دیگری بود که در این دوره درخصوص آن بحث شد. آشنایی با مفاهیم مرتبط با فرآیندها و روش های طراحی و اصلاح فرآیندها نیز بخش دیگری از این دوره آموزشی را تشکیل می داد.

بدیهی است که بحث ساختار سازمانی موضوع بسیار گسترده و پیچیده ای است که یک دوره آموزشی کوتاه مدت نمی تواند برای پرداختن به آن کافی باشد. با این حال سعی شد تا حتی المقدور نکات کلیدی و اصلی مورد اشاره قرار گیرد.

sherkate naft

naft

دیدگاه ها